Google translate
English Finnish French German Italian

Senast i forumen:

Sv:[WIP] Ändra storlek på dina genvägar
Skrivet av: wellef 2010-09-08 01:37

Sv:fmms Telenor
Skrivet av: wellef 2010-09-08 00:16

Sv:Track ID
Skrivet av: halvar 2010-09-07 22:14

Sv: Hämta från YouTube
Skrivet av: Nikolaos 2010-09-07 20:11

Välkommen, Gäst
Vänligen Logga in eller Registrera.    Glömt ditt lösenord?

Groove
(1 läser) (1) Gäst
Till sistaSida: 1
Rubrik: Groove
Groove 1 månad, 1 Vecka sedan  
Tjena. Har suttit och testat detta program lite idag. Vet att jag tog hem det för ett tag sen också men flashade om mobilen igår.
Vad jag kan komma ihåg så fungerade nästan allt perfekt första gången jag provade men idag verkar det som att det strular lite.

Någon annan som har märkt av detta? Kan tex inte gå in på playlisten och verktygsikonen fungerar inte heller.

Är det något som har lagts till senaste veckan och som kommer att funera längre fram eller är det bara för mig det stulat?
Mydisaster
graphgraph
Medlem offline Klicka här för att se användarens profil
Logga in för att svara.

Sv: Groove 1 månad, 1 Vecka sedan  
Jag dessa knappar kom till i senaste versionen. De har inte funkat tidigare heller. Det som funkar är pluset alltså "add to playlist" om du vill spela upp en låt. Samt pilarna. Det andra är påväg.

Programmet blev uppladdat till extras-devel pga folks uppmaningar. Det är alltså en prereleased beta. Mycket tidigt staduim med andra ord.
Sandman
graph
Logga in för att svara.

Okej tack för svaret!
Måste ha blandat ihop det med något annat program. Ska dock bli jävlig intressant att följa utvecklingen av groove. Håller tummarna och tror att det kommer att bli grymt!
Mydisaster
graphgraph
Logga in för att svara.

Tycker det redan nu är grymt. Det gör ju redan det man vill.... att hitta musik och spela upp
Sandman
graph
Logga in för att svara.

Jo självklart fungerar den bra. Men det är ju om man söker upp sina artister varje gång man vill lyssna på en annan låt. Bara att kunna spara spellistor är ju guld värt =D

Grooveshark borde också satsa på att göra en offline-version för dom som betalar tycker jag. Hade också varit sick underbart =)
Mydisaster
graphgraph
Logga in för att svara.

Till börjanSida: 1

Partners:

Följ oss på:

MaemoSverige @ Twitter MaemoSverige @ YouTube

Välj tema: