Nyheter och forum om MeeGo, Nokia N9...

MeeGoSweden skriver nyheter om de mobila operativsystemen MeeGo och Maemo. MeeGo är ett modernt mobilt OS för Nokias modeller N900 & N9.
Sveriges första och största MeeGo-sida!

Senast i forumen:

Sök

Välkommen, Besökare
Användarnamn Lösenord: Remember me

(1 är i forum nu) (1) Gäst
  • Sida:
  • 1
  • 2

ÄMNE: e-Mail

e-Mail 1 år, 10 månader sedan #3557

Hej, varför kan jag inte skicka e-mail från min hotmail?
Det är inte lätt när det är svårt, när det är nåt fel som är trasigt.

Sv:e-Mail 1 år, 10 månader sedan #3559

Har det bara slutat fungera?
Har det fungerat innan?

Sv:e-Mail 1 år, 10 månader sedan #3562

Jag hade inga problem. Gick in på www.hotmail.com och skickade ett mail utan problem till min egen gmail-adress.

Får du något felmeddelande eller är det en mailer deamon?

Sv:e-Mail 1 år, 10 månader sedan #3568

Det har inte funkat. jag får felmeddelande i mailen. jag gör det genom webbläsaren. måste jag köpa "3mail" ?

Sv:e-Mail 1 år, 10 månader sedan #3571

Vad säger felmeddelandet? Ingen aning om 3 blockerar.. ställer mig frågande till om det är något sånt.. Använder själv Tele2.

Sv:e-Mail 1 år, 10 månader sedan #3579

Nikolaos skrev:
Det har inte funkat. jag får felmeddelande i mailen. jag gör det genom webbläsaren. måste jag köpa "3mail" ?

Nej du behöver inte köpa 3mail. Det är väl något tillfälligt fel. Jag har skickat mängder av mail från min hotmailadress och jag har tre som operatör. Nu sköter e-postprogrammet i telefonen all min mail från hotmail. Fungerar hur bra som helst. Både att skicka och ta emot.

Sv:e-Mail 1 år, 10 månader sedan #3586

Jag vill ha mailen i mobilen. men jag vet inte vad jag ska työöa i på: domän, server osv

Sv:e-Mail 1 år, 10 månader sedan #3589

Det behöver du inte kunna.. välj bara hotmail och skriv sedan ditt användarnamn och lösenord.

Sv:e-Mail 1 år, 10 månader sedan #3591

Öppna e-postprogrammet, klicka längst upp där det står e-post. Välj nytt konto. I guiden som startar pekar du på leverantör och väljer hotmail. Sen fyller i dina uppgifter och sen är det klart. Du kan skicka och ta emot dina hotmail rätt i telefonen

Sv:e-Mail 1 år, 10 månader sedan #3614

• Le021
Yep yep som alla säger. Fast jag har lagt till två mailkonton, gmail och hotmail. Jag tycker gmail funkar bättre med programmet på ett svårförklarligt sätt Men det kan också ha att göra med att det är inställt som main account.

(Men hur som helst ska det funka via webläsaren också! Testa igen!)

Sv:e-Mail 1 år, 10 månader sedan #3619

Ok tack!

Sv:e-Mail 1 år, 5 månader sedan #9083

"QMF Mail Client" programmet kan ju bli hur bra som helst det sammlar ihop epost,sms och mms till ett å samma program men som sagt det är i ett tidigt stadie så funkar nog inte än som det ska!
Men med tanke på g-mail och hotmail som jag har hur funkar det för er har ni något bra program som uppdaterar när ni får email?? För min inbyggda är ju värdelös uppdaterar ju lite när som... :/

Sv:e-Mail 1 år, 5 månader sedan #9085

halvar skrev:
"QMF Mail Client" programmet kan ju bli hur bra som helst det sammlar ihop epost,sms och mms till ett å samma program men som sagt det är i ett tidigt stadie så funkar nog inte än som det ska!
Men med tanke på g-mail och hotmail som jag har hur funkar det för er har ni något bra program som uppdaterar när ni får email?? För min inbyggda är ju värdelös uppdaterar ju lite när som... :/

Har du provat denna fix? talk.maemo.org/showthread.php?t=56634&highlight=baxyp

Sv:e-Mail 1 år, 5 månader sedan #9089

har inte du skrivit om detta kommandot innan på detta forum har iallefall skrivit ett kommando innan för att få bättre email men vet inte om det är problem bara med hotmail å kanske inte gmail då kanske man ska kryssa i att hotmail skickar vidare till min gmail om den mailen funkar bättre... hmhm aja ska skriva in kommandot iallefall sandman får se om det bli bättre...

Sv:e-Mail 1 år, 5 månader sedan #9090

halvar skrev:
har inte du skrivit om detta kommandot innan på detta forum har iallefall skrivit ett kommando innan för att få bättre email men vet inte om det är problem bara med hotmail å kanske inte gmail då kanske man ska kryssa i att hotmail skickar vidare till min gmail om den mailen funkar bättre... hmhm aja ska skriva in kommandot iallefall sandman får se om det bli bättre...

Jo, det är samma. Det är en fix för mail-clienten modest. Vet inte om den fixar problemet du har.. Den tar bl.a. bort en fördröjning vissa har.
  • Sida:
  • 1
  • 2
Moderatorer: claesbas, moparman, Hexagon
Tid det tog att skapa denna sida: 0.30 sekunder