Detta är bara min egen personliga åsikt men jag tror att den "rädsla" som finns i inläggen här ovan är lite överdriven. Men samtidigt så tycker jag det är bra att man uttrycker vad man känner och tycker.
Jag antar att den nya hårdare linjen kommar att göra så att vi slipper trådar typ "Va faan e det för fel på min telefon", "N900 suger" m.m.
Har svårt att tänka mig att någon deletar ett vettigt inlägg bara för att det är stavfel i det.
Att man söker i forumet innan man ställer en fråga tycker jag ska vara en självklarhet. Har man sökt och ändå inte hittat informationen kan man ju skriva det i tråden. Men ren lathet gillar jag inte. Då får vi problem med dubbeltrådar igen.
Jag ser gladeligen fram emot forumpoliser som slår ihop trådar med samma innehåll och ser till så att samma frågor inte ställs på flera ställen. Det hjälper ju bara oss andra att hitta rätt information.
Att detta skulle påverka stämningen i forumet negativt tror jag inte alls utan snarare tvärt om så kommer det göra att man kan hitta den information man söker snabbare och effektivare.
Jag känner inte att vi har någon "Mini-Hitler" här inne som försöker styra och bestämma. Bara folk som är vänliga och villiga att hjälpa till att få detta forum till det bästa och enda alternativet när det gäller information ang Maemo, Meego och N900.
Vi har inte haft några större problem med felaktiga inlägg tidigare så för alla som hängt här ett tag tror jag inte skillnaden kommer märkas så mycket. Men det är väl bra för kommande medlemmar att de redan från början förstår att det finns en viss "vett-och-ettikett" även här.
Jag har säkert något stavfel i detta inlägg. Säkert ingen korrekt evenska heller, men jag har svårt att tro att någon skulle deleta det för det.
Men som sagt. Detta är min personliga åsikt. Jag kommer givetvis respektera det som "ledningen" för meegosweden kommer anse är bäst för sidan. Passar det inte mig så får jag väl lämna forumet i så fall.
Keep posting