BeaN9 skrev:
jag borde rensa n9:an igen och lägga in en ren 1.3. Jag höll på och lade in ett program i veckan i 1.2 för att hitta om det var något enskillt progam som ställde till det - för att felsöka - men jag fick under tiden 2 st. ! hårdvarufel - skärm - sedan batteri - men det verkare som om bugg 79(?) finns i både 1.2 och 1.3 (?) så jag borde släppa det hela. har du länk till NSU och länk till guide till hur jag ska gå till väga för att få en "helt ren" 1.3 med HELT ren tracker(?) index . På något sätt verkar det som om bkup filer innehåller lite för mycket BKUP och jag skulle vilja ha en helt ren installation
Du kan inte få en helt ren enhet med NSU tyvärr. NSU flashar bara om fiasco, inte eMMC där den senare är din användardata där bland annat alla inställningar och cache för appar ligger. För att få en helt ren måste du flasha enheten med båda image-filerna. Är det något du vill göra så är det inte så svårt som det låter om du inte gjort det förut.
Annars hittar du nog NSU rätt enkelt med en googling (hittade inte det på Nokias egna sida längre, ommöblerat).